Szkoły wyższe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Dopiewo
(5)
Wypożyczalnia Dąbrówka
(1)
Autor
Johnson Robert L
(2)
McCann Vivian
(2)
Wojciechowski Aleksander
(2)
Zimbardo Philip G
(2)
Appelt Karolina (1976- )
(1)
Bardziejewska Mariola (1969- )
(1)
Bates A. D
(1)
Brzezińska Anna (1949- )
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Czub Magdalena (1966-)
(1)
Czub Tomasz (1964- )
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hejmanowski Szymon (1970-)
(1)
Janiszewska-Rain Joanna (1974-)
(1)
Jeżewska-Zychowicz Marzena
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Materska Maria
(1)
McLennan A. G
(1)
Pilska Magdalena
(1)
Radzicki Józef
(1)
Smykowski Błażej (1964- )
(1)
Szweykowska-Kulińska Zofia (1956- )
(1)
Turner Philip C
(1)
White M. R. H
(1)
Wiliński Piotr (1956-)
(1)
Wilkin-Day Aleksandra
(1)
Wojciechowska Judyta (1974-)
(1)
Ziółkowska Beata (1967- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(7287)
6-8 lat
(4679)
0-5 lat
(3583)
9-13 lat
(2787)
Młodzież
(1967)
Szkoły wyższe
(5)
14-17 lat
(929)
Dorośli
(660)
Rodzice
(202)
18+
(138)
Szkoły podstawowe
(80)
Szkoły średnie
(26)
Nauczyciele
(24)
Kobieta
(15)
Szkoły ponadgimnazjalne
(13)
Logopedzi
(12)
Pedagodzy
(12)
Nauczanie początkowe
(11)
Klasa 8.
(10)
Poziom podstawowy
(10)
Przedszkola
(9)
Szkoły ponadpodstawowe
(9)
Dziewczęta
(8)
A1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Psychoterapeuci
(6)
A2 (poziom biegłości językowej)
(5)
Klasa 1.
(5)
Licea
(5)
Uczniowie
(5)
Uczniowie szkół średnich
(5)
Gimnazja
(4)
Klasa 4
(4)
Klasa 4.
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Chłopcy
(3)
Klasa 1
(3)
Menedżerowie
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Studenci
(3)
Terapeuci
(3)
Uczniowie szkół podstawowych
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Cukrzycy
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Klasa 2
(2)
Klasa 3
(2)
Klasa 5.
(2)
Klasa 7.
(2)
Mężczyzna
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Psycholodzy
(2)
14-17 lat
(1)
2001
(1)
6-8 lat
(1)
6-9 lat
(1)
Alergolodzy
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biegacze (sport)
(1)
Budowlani
(1)
Chorzy
(1)
Chorzy na Hashimoto
(1)
Chorzy na celiakię
(1)
Chorzy na depresję
(1)
Chorzy na nerwice
(1)
Chorzy z nadciśnieniem tętniczym
(1)
Dietetycy
(1)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(1)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(1)
Informatycy
(1)
Katecheci
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 6.
(1)
Kobiety
(1)
Lekarze
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Niewidomi
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Projektanci systemów teleinformatycznych
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Ratownicy medyczni
(1)
Reżyserzy
(1)
Scenarzyści filmowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Osobowość
(2)
Anoreksja
(1)
Biologia molekularna
(1)
Bulimia
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Motywacja
(1)
Odżywianie
(1)
Otyłość
(1)
Pamięć
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychopatologia
(1)
Psychoterapia
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Biologia
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja)
Książka przedstawia osiem okresów rozwoju człowieka; cztery z nich dotyczą okresu dzieciństwa, jeden - dorastania, a trzy - dorosłości. Każdy z nich przedstawiany jest z dwóch stron, raz od strony najważniejszych zmian i osiągnięć rozwoju, a dwa - od strony zjawisk o charakterze negatywnym, zagrażających realizacji zadań rozwojowych na tym właśnie etapie życia bądź utrudniających, czy nawet uniemożliwiających pomyślne przejście do następnego okresu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biologia molekularna [DP-M] / Philip C. Turner, A. G. McLennan, A. D. Bates, M. R. H. White ; przekład zbiorowy pod redakcją Zofii Szweykowskiej-Kulińskiej. - Wydanie 2. poprawione i unowocześnione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - XV, [1], 395, [1] strona : fotografie, rysunki, wykresy ; 24 cm.
(Krótkie Wykłady)
Zwięzły, wyczerpujący podręcznik biologii molekularnej dla studentów. Zawiera najważniejsze informacje dotyczące omawianej dziedziny wiedzy. Pomaga utrwalić materiał oraz służy do szybkiej powtórki. zawiera zestaw 100 pytań i odpowiedzi dotyczących danych tematów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe. Jednak motywy w dużym stopniu zależą od procesów uczenia się, natomiast u podstaw innych leżą przede wszystkim czynniki biologiczne. Co więcej, motywy różnią się między sobą wrażliwością na bodźce środowiskowe, na wzmocnienia i na wpływy społeczno-kulturowe. Zarówno emocje, jak i procesy motywacyjne są niezwykle istotne w zdobywaniu, przetwarzaniu i stosowaniu informacji - na równi z inteligencją, dobrą pamięcią i zdolnością uczenia się. W niniejszym tomie wszystkie te relacje zostały szczegółowo omówione. W książce czytelnik znajdzie wiele praktycznych wskazówek oraz odpowiedzi na ważne pytania. W jaki sposób kontrolować emocje? Skąd się bierze motywacja i jak ją wzmacniać? Czy należy karać i nagradzać dzieci? Jak się uczyć i jak rozumieć wybryki pamięci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Dąbrówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje. Tom 4 Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej