Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(14)
Forma i typ
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(2)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Dopiewo
(10)
Wypożyczalnia Skórzewo
(1)
Wypożyczalnia Konarzewo
(1)
Wypożyczalnia Dąbrówka
(2)
Autor
Erikson Thomas (1965- )
(2)
Hasooni-Abood Diana
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Brown David (dziennikarz)
(1)
Dalio Ray (1949- )
(1)
Ford Henry (1863-1947)
(1)
Fox Jason (1986 - )
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Kowalik Helena
(1)
Krawiec Szymon
(1)
Kurek Krzysztof (1974- )
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Laloux Frederic (1969- )
(1)
Maclachlan Colin (1974 - )
(1)
Middleton Anthony (1981 - )
(1)
Ollerton Matthew (1972 - )
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Radosz Joanna (1992- )
(1)
Rowińska Kamila
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Sutherland Rory (1965- )
(1)
Szóstek Aga
(1)
Tarkowski Damian Łukasz
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Welch Jack (1935-2020)
(1)
Welch Suzy (1959- )
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Łopatka Bartłomiej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Sukces
(4)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przywództwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Innowacje
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Motywacja pracy
(2)
Osobowość
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samorealizacja
(2)
Coaching
(1)
Dalio, Ray (1949- )
(1)
Ekonomia
(1)
Ford, Henry (1863-1947)
(1)
General Electric Company
(1)
Kariera
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Metawersum
(1)
Nadużycie funkcji publicznej
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Odwaga
(1)
Organizacja pracy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pomyłki sądowe
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samokontrola
(1)
Special Air Service
(1)
Stres
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Wojna ekonomiczna
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zjazdy i konferencje
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Reportaż
(2)
Autobiografia
(1)
Esej
(1)
Podręcznik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1435)
Edukacja i pedagogika
(682)
Medycyna i zdrowie
(500)
Psychologia
(475)
Socjologia i społeczeństwo
(451)
Zarządzanie i marketing
(14)
Biologia
(370)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(313)
Kultura i sztuka
(270)
Podróże i turystyka
(251)
Kulinaria
(217)
Rozwój osobisty
(188)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(175)
Religia i duchowość
(175)
Hobby i czas wolny
(161)
Literaturoznawstwo
(155)
Kultura fizyczna i sport
(141)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(137)
Fizyka i astronomia
(136)
Etnologia i antropologia kulturowa
(124)
Geografia i nauki o Ziemi
(110)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(103)
Styl życia, moda i uroda
(99)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(83)
Językoznawstwo
(75)
Ochrona środowiska
(67)
Filozofia i etyka
(65)
Nauka i badania
(60)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(57)
Dom i ogród
(50)
Inżynieria i technika
(40)
Architektura i budownictwo
(39)
Matematyka
(39)
Rolnictwo i leśnictwo
(34)
Informatyka i technologie informacyjne
(33)
Praca, kariera, pieniądze
(33)
Media i komunikacja społeczna
(30)
Transport i logistyka
(27)
Archeologia
(26)
Chemia
(22)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(10)
Edukacja
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwosci
(1)
Thriller
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady / Ray Dalio ; przełożył Krzysztof Kurek. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2019. - 637, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Ray Dalio nazywany jest "Stevem Jobsem inwestowania", a jego książka "Zasady" sprzedała się w milionach egzemplarzy na całym świecie. Z zawartych w nich porad korzysta między innymi Bill Gates, ale ich skuteczność oraz uniwersalna forma sprawdzają się na wielu płaszczyznach życia - będą tak samo przydatne dla potężnych prezesów, jak i tych, którzy dopiero szukają własnej ścieżki sukcesu.
Dalio, jeden z bardziej wpływowych ludzi na świecie, swój sukces zawdzięcza niekonwencjonalnym zasadom, które opracowywał, udoskonalał, a następnie wcielał w życie. Dzieli się nimi na łamach książki, inspiruje i motywuje czytelników, by przy ich pomocy, także oni śmiało osiągali swoje cele. Jak inwestować, kształtować rentowne relacje i budować nowoczesną firmę? Od czasu bestsellera Jima Collinsa "Od dobrego do wielkiego", nie było, moim zdaniem, na światowym rynku książki tak użytecznej, pragmatycznej, trafnej i biznesowo i psychologicznie zarazem. To niezwykle wartościowy przewodnik zarządzania sobą, zespołami i rozwojem kultury merytokracji, w której otwartość, wizja, połączone realizmem i determinacją, stanowią podstawę odporności i sukcesu.
"Zasady" Raya Dalio to "lektura obowiązkowa" w Akademii Psychologii Przywództwa - polecam ją wszystkim! (Jacek Santorski, przedsiębiorca, mentor, prof. hon. Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej - twórca i dyrektor programowy Akademii Psychologii Przywództwa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy? Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem… Pewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami? Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia. Wystarczy tylko trochę zdrowego rozsądku. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 1 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Skórzewo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 - Audio (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Dziś i jutro [audio] / Henry Ford ; [przekład Damian Łukasz Tarkowski]. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, [2022]. - 1 CD (9 godz. 49 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
W książce "Dziś i jutro" Henry Ford opisuje absolutnie ponadczasową wizję prowadzenia biznesu. Prawie sto lat temu H. Ford przemyślał i opracował system produkcyjny, którego celem było coś więcej niż tylko zarabianie pieniędzy. Tym nadrzędnym celem było służenie społeczeństwu – dostarczenie mu taniego środka transportu (Model T) oraz zapewnienie utrzymania pracownikom, kooperantom i ich rodzinom. Aby to było możliwe, konieczna była dramatyczna redukcja kosztów funkcjonowania poprzez eliminację marnotrawstwa, wdrożenie niezakłóconego przepływu procesu, standaryzację każdego aspektu funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz utrzymanie motywacji personelu. Te posunięcia Forda stały się aspiracją architektów pierwszego szczupłego systemu wytwarzania, który stał się pierwowzorem Lean Manufacturing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 - Audio (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polowanie : jak się w Polsce niszczy biznes / Helena Kowalik, Szymon Krawiec. - Warszawa : Wprost, 2023. - 397, [3] strony : ilustracje ; 22 cm.
Polscy przedsiębiorcy i menadżerowie, których biznes i kariery zostały zniszczone przez aparat państwa. Z piętnem przestępców trafili do aresztów, a następnie na ławę oskarżonych. Chociaż wielu z nich ostatecznie udowodniło swoją niewinność, to za błędy państwa zapłacili zszarganą reputacją, bankructwem, próbami samobójczymi. O powrocie do robienia biznesu w Polsce prawie nikt z nich już nie myśli. Po widowiskowym zatrzymaniu, postawieniu zarzutów i obszernej relacji w telewizji, rzadko kto tłumaczy Polakom, że nie znaleziono żadnych dowodów, że ktoś trafił do aresztu bez podstaw i siedzi w nim bezprawnie. Nie tłumaczy się już, że osobisty dramat właściciela firmy ciągnie za sobą tysiące mniejszych dramatów: pracowników, klientów, inwestorów. Przekaz o kolejnym zatrzymanym biznesmenie idzie w świat i przenosi się na najmniejszych przedsiębiorców. No bo jeżeli widzą w telewizji, że służby zakuwają w kajdanki najbogatszych z pierwszych stron gazet, to tym bardziej mogą zapukać do małych i średnich firm i pod byle pretekstem zniszczyć dorobek ich życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dąbrówka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisał słowo wstępne do książki. Laloux zbadał 12 firm, które działają na rynku przynajmniej 5 lat i zatrudniają przynajmniej 100 pracowników. Wszystkie firmy działają w oparciu o nowy poziom świadomości człowieka, która przekłada się na całkowicie odmienny sposób zarządzania organizacjami. Wyróżnione są trzy przełomowe aspekty: samo-zarządzanie, oparcie na pełni człowieka, szukanie ewolucyjnego celu organizacji, który zastępuje próby przewidywania i kontrolowania przyszłości. Laloux osadza intrygujące studia przypadków w przestrzeni teorii ewolucji człowieka i jego świadomości, od materii do ducha.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zastanawiasz się w jaki sposób zwiększyć swoją efektywność biznesową? Awansować w pracy lub rozpocząć prowadzenie własnego biznesu? Obawiasz się, czy sobie poradzisz? Nie wiesz jaką formę prowadzenia biznesu wybrać? Nie masz pewności czy poradzisz sobie z budowaniem zespołu, sprzedażą, aspektami prawnymi? Jak znajdziesz na to wszystko czas? Tysiące moich klientów codziennie zadaje mi pytania; Która opcja jest najlepsza? Jak zabezpieczyć formę działalności, aby nie odpowiadać całym majątkiem za ewentualne niepowodzenia? Co wybrać? Kiedy przyspieszyć, a kiedy już cieszyć się z sukcesów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konarzewo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alchemia : zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu / Rory Sutherland ; przełożyła Ewa Wojtczak. - Wydanie I. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2021. - 444 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 22 cm.
PRZEWROTNA KSIĄŻKA ZACHĘCAJĄCA NAS DO ODKRYWANIA MAGII, KTÓRA POJAWIA SIĘ, KIEDY TYLKO TROCHĘ BARDZIEJ ZAUFAMY NASZEJ KREATYWNEJ INTUICJI. Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym – przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 3 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dąbrówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej