Konkurencyjność
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Dopiewo
(2)
Autor
McNamee Roger (1956- )
(1)
Puławski Krzysztof
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Szóstek Aga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(2625)
Kobieta
(2013)
Powieść polska
(1739)
Rodzina
(1496)
Przyjaźń
(1421)
Konkurencyjność
(-)
Powieść angielska
(1255)
Książki mówione
(1213)
Tajemnica
(1141)
Miłość
(1116)
Śledztwo i dochodzenie
(1060)
Zabójstwo
(935)
Relacje międzyludzkie
(887)
Dokumenty dźwiękowe
(861)
Zwierzęta
(809)
Dzieci
(642)
Uczucia
(598)
II wojna światowa (1939-1945)
(569)
Dziewczęta
(560)
Rodzeństwo
(553)
Nastolatki
(496)
Policjanci
(483)
Boże Narodzenie
(481)
Magia
(451)
Opowiadania dla dzieci
(444)
Opowiadanie dziecięce polskie
(431)
Osoby zaginione
(425)
Sekrety rodzinne
(422)
Małżeństwo
(413)
Życie codzienne
(408)
Trudne sytuacje życiowe
(388)
Psy
(384)
Wydawnictwa popularne
(381)
Relacja romantyczna
(376)
Dokument dźwiękowy
(372)
Podróże
(347)
Ludzie a zwierzęta
(340)
Chłopcy
(321)
Powieść polska dla młodzieży
(302)
Literatura polska
(290)
Uczniowie
(278)
Koty
(275)
Przestępczość zorganizowana
(274)
Dziennikarze
(270)
Literatura dziecięca polska
(269)
Matki i córki
(264)
Powieść francuska
(261)
Wybory życiowe
(261)
Książeczki dla najmłodszych
(256)
Poezja polska
(248)
Uprowadzenie
(247)
Wakacje
(245)
Powieść młodzieżowa polska
(236)
Seryjni zabójcy
(234)
Władcy
(229)
Wychowanie w rodzinie
(228)
Poszukiwania zaginionych
(225)
Prywatni detektywi
(223)
Powieść niemiecka
(220)
Żydzi
(220)
Zemsta
(219)
Powieść obyczajowa
(213)
Polska
(211)
Powieść szwedzka
(201)
Dziadkowie i wnuki
(197)
Wydawnictwa dla dzieci
(196)
Poezja dziecięca polska
(190)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(190)
Samotność
(189)
Mężczyzna
(187)
Przyroda
(183)
Powieść kryminalna
(180)
Ojcowie i córki
(179)
Dziecko
(177)
Lekarze
(169)
Zakochanie
(167)
Stworzenia fantastyczne
(166)
Dojrzewanie
(164)
Samorealizacja
(164)
Polityka
(162)
Arystokracja
(161)
Spisek
(160)
Język polski
(158)
Pisarze
(158)
Poradniki
(158)
Marzenia
(157)
Pomaganie
(157)
Bajki dla dzieci
(156)
Las
(153)
Humor
(152)
Ludzie bogaci
(152)
Zabójstwo seryjne
(152)
Zdrada
(152)
Śmierć
(152)
Kradzież
(150)
Opieka nad zwierzętami
(148)
Szczęście
(148)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(147)
Walka dobra ze złem
(146)
Literatura młodzieżowa
(143)
Szpiegostwo
(143)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Fascynująca osobista opowieść, ale też bardzo wnikliwa analiza sił, które mogą zniszczyć nasz świat. Książka opowiada o Facebooku i jego twórcach, a zarazem ukazuje historię biznesu związanego z nowymi technologiami oraz ludzi, którzy je tworzyli = a teraz zabrakło im odwagi, by stanąć oko w oko z demonami, które sami powołali do życia. Autor, Roger McNamee, doradca Zuckerberga w pierwszych latach działania Facebooka, potrzebował trochę czasu, by zrozumieć, co tak naprawdę się stało i co z tym zrobić. W rezultacie otrzymaliśmy książkę, która jasno i precyzyjnie wyjaśnia, dlaczego nowe technologie mogą zagrażać demokracji. "Sztuczna inteligencja może być jednym z największych społecznych zagrożeń. W takich firmach jak Facebook czy Google ma ona olbrzymią przewagę: nieprzebrane źródła informacji i skalowalność systemu, niezwykle dokładne profile ponad dwóch miliardów użytkowników (co w przypadku Facebooka oznacza również głębokie zrozumienie tego, co porusza ich emocje), dokładny obraz lokalizacji wszystkich użytkowników, ich związków i aktywności, a także finansowe przesłanki do tego, żeby manipulować uwagą użytkowników bez względu na konsekwencje. Można powiedzieć, że ta sztuczna inteligencja jest bezpośrednio podpięta do mózgów ponad dwóch miliardów ludzi, którzy nie zdają sobie z niczego sprawy."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dopiewo
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 3 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej